آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت) نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟ پدیده مد و مدگرایی خوب است یا بد؟
سرخط خبرها

فوت یک متهم امنیتی در دادگاه در حضور وکلای خود

  • کد خبر: ۱۹۲۹۲۱
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
  • ۱
فوت یک متهم امنیتی در دادگاه در حضور وکلای خود
در پی روند رسیدگی به یک پرونده با اتهامات امنیتی علیه دو متهم، یکی از متهمان که زندانی نبوده و از منزل خود به مقصد دادگاه آمده بود، در صحن دادگاه حالش به‌هم خورد و در نهایت فوت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی روند رسیدگی به یک پرونده با اتهامات امنیتی علیه دو متهم که به همراه وکلای خود در دادگاه انقلاب تهران حضور داشتند یکی از متهمان که زندانی نبوده و از منزل خود به مقصد دادگاه آمده بود، در صحن دادگاه حالش به‌هم خورد و متأسفانه با وجود تلاش‌های صورت گرفته فوت کرد.

یکی از افراد حاضر در صحن دادگاه در این رابطه گفت: متهم که با اتهام امنیتی در دادگاه حاضر شده بود در حال انجام دفاع از خود بود که حالش بد شد. در حضور وکلای حاضر در دادگاه که چهار نفر بودند، پزشک مستقر در دادگاه انقلاب بر بالین متهم حاضر شد و بلافاصله اقدامات پزشکی و درمانی انجام شد.

وی افزود: در حین انجام اقدامات درمانی و با تماسی که با مرکز اورژانس گرفته شده بود عوامل اورژانس نیز بر بالین فرد حاضر شدند که با وجود تلاش‌های گسترده قلب متهم از کار ایستاد.

این مقام دادگاه انقلاب تهران عنوان کرد: مطابق نظر اولیه عوامل اورژانس علت مرگ ایست قلبی نوشته شد، اما با این وجود جسد برای بررسی کارشناسی و انجام آزمایش‌های تخصصی به پزشکی قانونی منتقل شد.

گفتنی است؛ مراتب و اتفاقات پیرامون این مورد در حضور وکلای دو متهم پرونده صورتجلسه شده و به امضای وکلا و مسئولان دادگاه رسیده است.

منبع: میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جاوید ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
0
0
بیماری زمینه ای ،افت فشار و میل به خودکشی داشتن مرحوم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->